Welcome to the Family Echo Q&A forum. In order to ask or answer questions, please ensure you sign in at Family Echo first.
Welcome to Family Echo Q&A. In order to ask or answer questions, please ensure you sign in at Family Echo first.

Before asking a question, please check the Frequently Asked Questions page.

June 25, 2026: This Q&A has just been moved to a new server. If you experience any problems, please let us know.
0 votes
395 views

Wie kann ich eine Gedcom-Datei einlesen. Ich habe bereits einen Stammbaum und möchte ihn nicht neu entwickelt?

Freundlichen Gruß

Ursula

by fuercho@gmx.de (120 points)

1 Answer

0 votes

Entschuldigung, mein Deutsch ist schlecht. Hier sind einige Bilder. 

by lsommerer (57.4k points)
...